Ahmet Maranki’den Alerji Astım ve Öksürük için Kara Turp Bal Kürü


turp-bal-karisimi-1



24 Şubat 2011 Perşembe günü Seda Sayan’ın sunduğu Sabahın Sedası programına katılan Prof. Dr. Ahmet Maranki, alerji astım ve öksürük için kara turp kürü ile ilgili açıklamalarda bulundu.


Özellikle öksürük sorunu olan çocukların ve alerjik astım rahatsızlıkları olanların uygulaması gereken kara turp kürü oldukça kolay hazırlanan ve uygulaması basit bir kürdür.

Kara turp yapraklı üst kısmından kesildikten sonra içi oyulur. Daha sonra bal içini oyduğumuz turp içerisine konur ve kesilen üst kısmı tekrar üzerine kapatılır. alt sapı kesildikten sonra boş su bardağının üzerine konur. Geceden hazırladığımız zaman sabaha kadar turp içerisinden geçen bal bardağa dolacaktır.

Çocuklarda öksürük ve ateş varsa, sabah elde edilen küre sıcak su eklenerek 1 su bardağına tamamlanır ve biraz zencefil eklenerek çocuğa içirilebilir. En geç 7 gün içerisinde çocukların şikayetleri azalacak ve kaybolacaktır.

Hazırladığımız bu kara turp kürü, kuru öksürüğü olanlar, troid rahatsızlığı olanlar, astım, alerji olanlara müthiş bir şifa kaynağı olacaktır.

Ayrıca kara turp için bir diğer kürümüz,
Eğer üstteki kürü uygulayamıyorsanız, 2 adet orta boy kara turp rendelenir ve yarım litre kadar su içerisinde 5 dakika kadar kaynatılır.

Kara turp kürünü 2 yaş üzeri olan herkes uygulayabilir. Kara turp kürü yukarıdaki rahatsızlıkların dışında uyku problemleri, bağışıklık sistemini kuvvetlendirmek için bitkisel tedavi olarak da kullanılabilir.

*** Bu kürde kullanılan doğal balı markabal'dan temin edebilirsiniz.

 


Kaynak: http://www.moryesil.com/diyet-zayiflama/ahmet-maranki/ahmet-marankiden-alerji-astim-ve-oksuruk-icin-kara-turp-bal-kuru.html


Etiketler: ahmet maranki , ahmet maranki kürleri , ahmet marankiden kürler , alerji kürü , astım kürü , astıma iyi gelen gür , kara turp bal kürü , kara turp kürü , kürler


Reactions